HomeVerkiezingen 2018

Verkiezingen 2018

21 MAART 2018...

Op D.V. 21 maart 2018 zijn er verkiezingen in de gemeente Krimpenerwaard. De SGP doet daar uiteraard aan mee. Er zijn momenten waarop je meer SGP zou willen. Bij de verkiezingen kunt u ons dat helpen waar maken. In het verkiezings- programma leest u waarom.

De SGP zal zich de komende vier jaarweer vol enthousiasme inzetten voor onze prachtige Krimpenerwaard. Wij varen daarbij op het kompas van de Bijbel, het Woord van God. Dat biedt zekerheid en perspectief. We zijn blij met het moment van stilte voor afgaand aan iedere raadsvergadering. En na afloop ervan ook. Dan bidden weom zegen. En danken we voor gegeven inzicht en de juiste besluiten. Daar zijn we allemaal goed mee.

Allemaal. Dat vindt de SGP een belangrijk woord. Iedereen telt mee: boeren, burgers en buitenlui. Jongerenen ouderen. Mannen en vrouwen. Werkenden en niet- werkenden. Iedereen verdient aandacht. Iedereen een gewaardeerde plek in onze gemeente. En van iedereen verwachten wij ook een waardevolle bijdrage aan onze samenleving.

Regeren is vooruit zien. Dat doet deSGP. In dit programma naar de komende vier jaar. Daar houdt onze horizon natuurlijk niet op. Maar de raadsperiode wel. En daar hebben we een prachtig verkiezingsprogramma voor geschreven. Kort en krachtig. Praktisch en principieel. Lees 'm op onze website. En oordeel zelf maar!

De SGP raakt de Kern!

Wij willen u een stem geven. Geeft u ons uw stem?