26 juni 2017

Schrijf mee aan het verkiezingsprogramma

Het verkiezingsprogramma van de SGP Krimpenerwaard zal in de komende maanden opgesteld worden. Dat doen we liever niet alleen. We zouden het erg fijn vinden als u meedenkt en -schrijft over de gewenste samenleving in de Krimpenerwaard en de plannen voor de komende vier jaar.

In het kort gezegd: wij zoeken betrokken burgers en ondernemers die vanuit hun expertise en ervaring input geven.

Aan wie denken we? Aan u! Misschien bent u wel moeder en werkt u (parttime) naast uw gezin en heeft u ideeën voor ons beleid rondom oppas mogelijkheden en onderwijs voor uw kinderen. Misschien bent u wel de vader die overdag keihard werkt voor zijn gezin en best wel ideeën heeft voor de ontwikkelingen van woningbouw of verenigingsleven. Misschien bent u wel ambtsdrager of voorganger in één van de kerken van onze gemeente; we zien uw input graag tegemoet. Stuurt u ons een emailtje met uw naam, adres en uw belangrijkste bezigheden (werk, maatschappelijke betrokkenheid, vrijwilligerswerk, enz) en interesses?

Dan nemen wij binnenkort contact met u op! Email naar secretariaat@sgp-krimpenerwaard.nl